[i57i]
DE LA VILLE DE PARIS.
a91
DXXVII [CCXIV]. -— [Assemblée générale touchant les seize rôles de cotisations.]
17 novembre 1571. (A, fol. 232 v°; B, fol. i54 v°.)
Du sabmedy, dix septiesme jour de Novembre mil v° lxxi.
En assemblée generalle, le jour d'huy faicte, en la grand salle de l'Hostel de la Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Marchans, Eschevins, Conseillers des Courtz souveraines, Quarteniers et six notables bourgeois de chacun quartier, pour ad­viser sur les lettres missives du Roy et seize roolles des seize quartiers d'icelle Ville touchant la colti-zalion des 111e mil livres, sont comparuz :
Messieurs Marcel, Prevost des Marchans;
Bouquet, Leclerc, Lescalopier, Eschevins;
Perrot, Violle, Sanguyn, Secretaire du Roy, de Chomedey, de Jumeauville, Vivien, Sanguyn, Con­seillers de Ville;
President Roucher, Anjorrant, de Dormans, Mor­let, Dupuys, Angenost, Forget, Larcher, Scaron, Lemaistre, Conseillers de la Courte ;
Pinart, Hesselin, Delczeau, Maistres des Comptes ;
De Verdelay, Tronçon, Boete, Conseillers des Aydes;
Dauvergne, Maupeou, Kerver, Paulmier, Guer­rier, de Beausse, de Beauvais, Maheut, Bellier, Danès, Huot, Jamart, Ladvocat, Bourgeois, Le­gresle, de Tasnières, Pierre Boursier, de Brage­longne, Charles, Bouteroue, Gaudart, Michelet, Martine, du Bouchet, Leboulleur, Jacques Berthelot, Robert Ferien'2', Nicolas Gaillard, Zacharie Garnier, Jehan Roullier, Charles Deprince I3', Jehan Vaillant, ct aultres bourgeois en grand nombre.
En laquelle assemblée, après que mondict sieur le Prevost des Marchans a faict entendre les causes d'icelle, lecture faicte desd, lettres du Roy, du septiesme jour du present mois, et que lad. com­pagnie ne s'est trouvée en nombre suffizant, par deliberation et advis des assistans, attendu l'im­portance de l'affaire, a esté icelle assemblée re­mise et continuée à mercredy prochain, à une at­tendant deux heures de rellevée, à laquelle heure seront pour cest effect expédiez nouveaux mande­mens.
DXXVTII [CCXV]. — [Convocations
1 g novembre 1571. (A, fol.
tt Monsieur le premier President, plaise vous trouver mercredy prochain, à une attendant deux heures de rellevée, en l'assemblée generale qui se fera ledict jour, en la grand salle de l'Hostel de lad. Ville, pour adviser tant sur certaines lettres missives que sur seize roolles des seize quartiers d'icelle Ville, à nous envoyez par le Roy, pour le laict des 111e mil livres. Vous priant n'y voulloir faillir, attendu la grande importance de l'affaire et que en la derniere assemblée generalle, pour ce faicte, n'en fut faicte aulcune resolution, pour n'avoir esté la compagnie de Messieurs les Conseillers'a' de la Ville en nombre suffizant; au moyen de quoy, Mes­sieurs les officiers et bourgeois qui y estoient ne
POUR L'ASSEMBLÉE DU iii NOVEMBRE.] 233 v"; B, fol. 156 r°.)
voullurent passer oultre. Vous priant n'y voulloir faillir.
ttFaict au Bureau de lad. Ville, le xixe jour de Novembre milvcLxxi.
t Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris, tous vostres'5'.?.
Semblables mandemens, aux fins que dessus, ont esté expédiez à Messieurs les autres Conseillers de lad. Ville, chacun pour son regard (6>.
De par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris. tt Sire Jacques Kerver, Quartenier de lad. Ville, nous vous mandons que vous ayez à vous trouver,
(1) Le Parlement, le matin même, avait commis quatre conseillers seulement pour assister à cette assemblée : Claude Anjorrant. Charles de Dormans, Oger Pinterel et Nicolas Favier. (Archives nat., X1* i634, fol. 7 v°.) <2> .Var. i-Feriez- (B). --' Var. tt Deprive » ( A ).
C Var. -de Messieurs de la Ville Conseillers- (A). (6) La souscription manque dans B. l°) Ces trois lignes ne se trouvent pas dans A.